Zastępca Dyrektora Wydziału Administracyjnego nr ref. ogłoszenia WZL.110.8.2024/WAD

[Dam pracę] Administracja biurowa

No photo

Opublikowano: 02-04-2024 | Wygaśnie: 05-06-2024

Wyświetleń: 54 (unikalne: 41)


Musisz być zalogowany aby zobaczyć dane kontaktowe

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Pełny etat

Opis

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

nr referencyjny: WZL.110.8.2024/WAD

 

Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa poszukuje kandydatów do pracy.
Liczba osób: 1, wymiar etatu: 1, umowa na okres próbny

Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, pracy w krajowej jednostce z długoletnią tradycją, otwartej na współpracę międzynarodową, odpowiedzialnej za organizację działalności normalizacyjnej, to zgłoś się do nas. Dołącz jako Zastępca Dyrektora Wydziału Administracyjnego

Twoje zadania:

  1. nadzór nad utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej i zaopatrzenia w media w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14B w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe,
  2. nadzór nad realizacją zadań przez podległych pracowników, udział w doborze kadr pracowniczych, dokonywanie ocen pracy pracowników,
  3. sporządzanie rocznych planów remontów oraz harmonogramów serwisu i konserwacji związanych z infrastrukturą i  opracowywane danych do planów rzeczowo-finansowych w tym w zakresie,
  4. przygotowanie dokumentów i projektów umów lub udzielenia zleceń, w zakresie określonym w pkt 1, w zgodności z przepisami wewnętrznymi PKN i przepisami ogólnymi w szczególności z Ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz monitorowanie ich  realizacji,
  5. współpraca z komórką d/s BHP oraz PON w zakresie związanym z ochroną budynku w tym — funkcjonowanie systemu alarmu ppoż., alarmów antywłamaniowych, i inne przedsięwzięcia mające wpływ na bezpieczeństwo i ochronę budynku,
  6. nadzór i współpraca z firmą ochroniarską i kontrola efektywności pracy firmy sprzątającej w PKN,
  7. bieżące prowadzenie książki obiektu,
  8. organizowanie i nadzorowanie transportu samochodowego i prowadzenie gospodarki samochodami PKN - eksploatacja, przeglądy, ubezpieczenia,
  9. realizacja zadań w zakresie udzielania zamówień publicznych dotyczących WAD zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
  10. sprawdzanie zgodności i zasadności wystawianych faktur oraz monitorowanie kosztów rozliczeń
    z dostawcami i najemcami w zakresie działania,
  11. udział w opracowywaniu projektów planów wydatków budżetowych WAD,
  12. inicjowanie i wskazywanie sposobów realizacji zadań oraz podejmowanie decyzji wynikających z zakresu czynności WAD, w granicach upoważnień udzielonych przez Prezesa PKN i dyrektora WAD,
  13. inne prace zlecane przez dyrektora WAD w ramach działania wydziału

Dlaczego warto?

  • dołączysz do firmy z tradycjami i nowoczesną kulturą organizacji
  • nie znudzisz się - praca jest różnorodna
  • zdobędziesz i rozwiniesz nowe umiejętności - zapewniamy wsparcie i swobodę w zwiększaniu Twoich kompetencji poprzez szkolenia
  • samodzielnie zorganizujesz swoją pracę

Możemy Ci zaoferować:

  • stabilną pracę w elastycznych godzinach od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy
  • możliwość świadczenia pracy zdalnej
  • wynagrodzenie zawsze na czas, benefity płacowe: trzynasta pensja, nagrody jubileuszowe
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, takie jak: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe oraz zapomogi finansowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość doskonalenia języka angielskiego w godzinach pracy
  • podnoszenie kwalifikacji przez udział w kursach i szkoleniach
  • miejsce pracy w dobrej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego  
  • co najmniej 5-letniego doświadczenia zawodowego w pracy w dziale administracji w zakresie administrowania budynkiem, zamówień publicznych, spraw technicznych, gospodarki materiałowej, doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników
  • znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • bezpośredniej realizacji zadań zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami, przetwarzania danych osobowych
  • umiejętności korzystania z programów MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • dobrej organizacji pracy, umiejętności podejmowania decyzji, komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, odpowiedzialności
  • kursów i szkoleń z zamówień publicznych
  • posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych, nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Mile widziane:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na równorzędnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres

Złóż wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny

2. CV

3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe

4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn)

5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22.04.2024 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN):

1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14
 w Warszawie, I piętro, pok. nr 109.

2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: praca@pkn.pl

 

Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty.

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych – KLAUZULA INFORMACYJNA

Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób, w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: daneosobowe@pkn.pl

 

 

Formularz kontaktowy

captcha

Podobne ogłoszenia



Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję