Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

[Dam pracę] Administracja biurowa

No photo

Opublikowano: 24-10-2023 | Wygaśnie: 22-05-2024

Wyświetleń: 114 (unikalne: 84)


Musisz być zalogowany aby zobaczyć dane kontaktowe

Dodane przez: Pirkfis
Nazwa firmy:Pirkfis
Numer NIP:6852327887
Region: Podkarpackie Rzeszów

Opis

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

(łączy w sobie trzy istotne funkcje asystowanie w zarządzaniu, współpraca z biurem rachunkowym, realizacja bieżących płatności)

Rodzaj pracy: stacjonarna + mobilność lokalna Miejsce pracy: Rzeszów

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki zarządzanie, administracja,
  • sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie,
  • szybkość działania, umiejętność rozwiązywania problemów
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Word, Excel),
  • kreatywność i otwartość na innowacje,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
  • punktualność,
  • komunikatywność i samodzielność w działaniu
  • nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność raportowania,
  • mile widziane zainteresowanie lub powiazania z branżą,
  • prawo jazdy kat. B

 

Zakres obowiązków m.in.:

  1. Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w porozumieniu z biurem rachunkowym tj. prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę-zleceń, karty czasu pracy, zleceń, wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy , urlopy itp.
  2. Sporządzanie zestawień finansowych,
  3. Sporządzanie umów, porozumień w oparciu o wytyczne przełożonego,
  4. Składanie terminowe dokumentacji w biurze rachunkowym i projektowym,
  5. Kontrola bieżąca rozliczeń i płatności pracowniczych oraz opłat i rachunków,
  6. Przygotowywanie umów m.in.: o pracę, zleceń, aneksów  z osobami fizycznymi i prawnymi zgodnie z wytycznymi przełożonego,
  7. Przygotowanie zaświadczeń, pism elektronicznie i tradycyjnie,
  8. Bieżąca kontrola finansów podatki dochodowy i vat+ realizacja płatności,
  9. Przygotowywanie podstawowej dokumentacji do dotacji i pożyczek,
  10. Uzupełnianie i czuwanie nad terminowością składania sprawozdań,
  11. Rozliczenia excel działalności bieżącej i sezonowej,
  12. Prowadzenie bazy członkowskiej,
  13. Przyjmowanie zapisów na kursy i szkolenia,
  14. Przygotowywanie dokumentacji Zarządów na podstawie wytycznych przełożonego,
  15. Aktualizacja dokumentów w szczególności regulaminów i umów,
  16. Obsługa elektroniczna wniosków i pism z instytucjami publicznymi,
  17. Współpraca z kadrą pracowniczą,
  18. Archiwizowanie dokumentów,
  19. Konsultacje i zakupy dla biura,
  20. Rekrutacja zleceniobiorców z weryfikacją uprawnień,
  21. Działania na wypracowanych procedurach z możliwością.

Oferujemy:

 

  • pełny etat
  • zatrudnienie w oparciu umowę o pracę / B2B / zlecenie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa, prowizja, premia),
  • przyjazny zespół i miłą atmosferę w ambitnym zespole,
  • możliwość awansu i progresywnego wynagrodzenia,
  • prace stacjonarną – mobilna regionalnie,
  • samodzielność,
  • szkolenia i rozwój w strukturach.

Dodatkowe informacje:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca@pirkfis.pl Kontakt tylko mailowy.  Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”

Uwaga! Liczba stanowisk ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń w celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

 

 

Formularz kontaktowy

captcha

Podobne ogłoszenia



Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję