Doradca ds. Wynajmu Nieruchomości / Partner Handlowy

[Dam pracę] Handlowiec

No photo

Opublikowano: 25-04-2023 | Wygaśnie: 22-05-2024

Wyświetleń: 252 (unikalne: 134)

3.000,00 zł netto (do negocjacji)


Musisz być zalogowany aby zobaczyć dane kontaktowe

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Samozatrudnienie
Specjalne wymagania: Brak
Wymiar pracy: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Możliwość pracy zdalnej: Nie
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczne

Opis

Homtu to jedna z pierwszych w Polsce agencji wyspecjalizowanych w kompleksowym doradztwie w zakresie zarządzania najmem. Naszym celem jest maksymalizacja dochodów wynajmujących przy minimalizacji ryzyk związanych z całym procesem najmu. W przeciągu 10 lat działalności podpisaliśmy setki umów z Klientami obsługując tysiące najemców. Naszymi wartościami są: transparentność działań, etyka i koncentracja na zadowoleniu naszych Klientów.

W związku z planami ekspansji i rozwoju Hometu, poszukujemy ambitnych i przedsiębiorczych pasjonatów nieruchomości na stanowisko:

Partnera Handlowego / Doradcy ds. Najmu Nieruchomości

(lokalizacja #1: Warszawa; lokalizacja #2: Łódź)

Celem roli jest kompleksowa obsługa procesu najmu nieruchomości oraz zapewnienie najwyższego poziomu obsługi zarówno wynajmującym jak też najemcom.

Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • Nawiązywanie kontaktów z właścicielami nieruchomości (mieszkań) – zarówno samodzielne jak też oparte na lead’ach ze strony Hometu
  • Realizacja działań formalno-prawnych związanych z objęciem nieruchomości (umowy o zarządzanie najmem, weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, koordynacja przygotowania protokołu zdawczo-odbiorczego)
  • Koordynacja prac przygotowawczych (sprzątanie, technicy)
  • Przygotowanie dokumentacji zdjęciowej pod kątem działań marketingowych wraz z publikacją oferty
  • Umawianie spotkań i prezentacja nieruchomości
  • Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków najmu
  • Reprezentowanie wynajmującego w kontaktach z dostawcami mediów (przepisywanie umów)
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu informatycznego
  • Nawiązywanie kontaktów z osobami poszukującymi nieruchomości do kupienia
  • Prowadzenie czynności niezbędnych do przeprowadzenia sprzedaży nieruchomości.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Ambicji, pasji i motywacji do działania w obszarze kompleksowego zarządzania najmem
  • Wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych: nawiązywania kontaktów, budowy relacji
  • Skuteczności w perswazji i negocjacjach
  • Dobrej organizacji pracy, samodzielności, odpowiedzialności, konsekwencji w dążeniu do celu
  • Otwartości na naukę i przyjmowanie informacji zwrotnych; nastawienie na ciągły rozwój kompetencji
  • Aktywnego prawa jazdy kat. B

 

Co oferujemy w zamian?

  • Bardzo atrakcyjny i unikalny na rynku system wynagradzania
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Rozbudowany system wdrożenia, szkoleń i wzmacniania kompetencji zawodowych
  • Pracę w przyjaznej, koleżeńskiej atmosferze w gronie życzliwych i pomocnych profesjonalistów.

Formularz kontaktowy

captcha

Podobne ogłoszenia



Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję